středa 7. prosince 2011

Tchibo lyžářská bunda

Tchibo. První co mě napadne je káva. A já kávu miluji. Mám sice radši Nescafe, ale to vůbec nevadí.
Tak proč Tchibo? Nejdřív jsem zaregistrovala například v Kauflandu nebo v DM, že má svůj koutek s různým oblečením, kabelkami, hrníčky.....Pak najednou koutky zmizeli. Nějak jsem nepátrala kam. Nedávno jsem sháněla zimní bundu a zimní boty. Taky vám přišlo, že nikde nic není? Katastrofa. Jelikož mě tlačila zima začala jsem pátrat i po internetu. A bingo. Náhodou jsem narazila na http://www.tchibo.cz/ a byla tam jenom pro mě:)
http://www.tchibo.cz/Damska-lyzarska-bunda-p400011632.html. Nemůžu si ji vynachválit. Barva krásná, teplo paráda. Prostě mi děsně sekne a jsem neskonale šťastná. Mají ji i v modré barvě(to bylo dilema). Velikosti jsou od 34 do 46. Cena 1 790 Kč. K mému štěstí jsem se dostala do Prahy, kde v Letňanech má Tchibo pobočku(jela jsem si pro gauč). Mohla jsem si tedy bundu vyzkoušet. Ještě, že jsem to udělala.  Zajímavé je, že mám normálně velikost 42 (L). Ale padla mi 36. Takže na to pozor. Doprava byla vcelku rychlá a jsem moc spokojená doporučuji:0)











Samozřejmě boty jsem ještě nesehnala:(

1 komentář:

  1. Bundička je hezká a musí být i hodně teplá.I barva je hezká není nijak křiklavá. Já taky nějakou sháním ,ale zatím jsem ještě na žádnou nenarazila tak snad se mi taky poštěstí :)

    OdpovědětVymazat