čtvrtek 15. prosince 2011

Perníková chaloupka, chléb, modrá hvězda a svíčka

Perníková chaloupka

To byl zase jednou nápad. Můj první pokus o perníkovou chaloupku nedopadl sice zas tak tragicky, ale stejně to byl horor. Po té co jsem upekla různé části, nastal čas zdobení. Při snaze spojit jednotlivé části k sobě, jsem zjistila, že nemám jak. Dírky nikde XD. Ach ta skleróza. Nastala operace udělat dírky. Nakonec se povedlo. Při svazováni mašlí se mi začali lámat rohy a poleva padat dolů. A to nejlepší nakonec. Najednou se mi vysmekla mašle s perníkem. Letěla přes stůl, sejmula další část perníku. Ta spadla na zem. Dveře upadli, roh se zlomil a psi se na zbytek vrhly XD. Přesto všechno chaloupka stojí.


Chléb

Máme domácí pekárnu. Už mi to konečně de. Tak peču pořád XD. Musím říct, že je úžasné mít neustále čerstvý chléb. Na internetu je hromada receptů a návodů. Všem doporučuji.


Modrá hvězda

Jdu si takhle po OBI a najednou na mě vykoukne modrá vánoční hvězda. Zázrak XD




Svíčka na vánoční stůl

Sice budeme mít stromeček fialovo stříbrný a stůl to samé, ale to nevadí. Hodí se stejně:0)



Pečení cukroví je v plném proudu. Všude hromada lidí. Vánoce bez sněhu a stromeček ještě v lese.






2 komentáře:

  1. beautiful pics!!!!amazing blog!!!i'm following you!!!

    OdpovědětVymazat
  2. tak ta chaloupka se mi líbí:-) já má ráda perníkové chaloupky (obzvlaste pokud je pak muzu snist a je na nich hodne polevy:P)

    jinak barvene kvetiny nemam rada, takze za me je nejlepsi klasicka cervena:-)

    OdpovědětVymazat