středa 7. prosince 2011

Šperkovnice

Hrozně dlouho jsem toužila po krásně šperkovnici. Pořád jsem hledala a nakonec našla.
Už je to déle, tak není v nabídce, ale opět vyrobili nové a proto je vám chci ukázat.
Nejvíc se mi libí tahle http://www.tchibo.cz/Sperkovnice-p400009770.html. Myslím si, ze je naprosto ideální.Stojí 1 490 Kč. Není krásná?



Druhá mi přijde spíše jako cestovní http://www.tchibo.cz/Sperkovnice-p400009827.html za 890 Kč.


A nebo třetí možnost věšáček na šperky http://www.tchibo.cz/Vesacek-na-sperky-p400009807.html 
279 Kč. Ty jsou také oblíbené u zahraničních blogerek.


A pokud máte chuť na něco trochu kreativnějšího najdete to zde. Tyto jsou pěkné i jako dárek.




Tak, která je ta vaše? Máte nějakou? Kam schováváte své poklady?





5 komentářů:

  1. no nádhera, takovou bych potřebovala, hlavně teda na naušnice které se mi válý v dózičce od krému,... hrůza... dík za tip

    OdpovědětVymazat
  2. Ta za 1490,- je naprosto nádherná, přehledná...taky bych takovou potřebovala...já mám ty věci různě v šuplíkách, krabičkách..celkově trochu zmatek no :-/
    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc za pěkné komentáře. Jelikož jsme měla své poklady také v šuplíku v krabičkách, což byl děsnej chaos. Teď si nemůžu stěžovat:0)

    OdpovědětVymazat
  4. Tu první jsem kupovala "tchýni" k Vánocům. Je super velká, prostorná, ale strááášně těžká :-)

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem tu první dostala od přítele k Vánocům, souhlasím se Simone, že je super velká a super těžká :) ale spokojenost veliká.

    OdpovědětVymazat