pondělí 1. října 2012

Lakování nehtů

Nehty si lakuji neustále, často a pořád:0) Bez těchto pomocníků si to nedokážu představit.


Essence ultra silný odlakovač na nehty bez acetonu. Umožňuje snadné a rychlé odlakování i silně barvených nehtů. S bělícím efektem pro nehty se skvrnami. Vhodné i pro umělé nehty. Už mám druhý a jsem s ním vážně spokojená.

Zmywacz je rostlinný odlakovač na nehty bez acetonu. Dostala jsem ho od kamarádky ze Slovenska. Uvnitř krabičky je houbička napuštěná odlakovačem s vitamínem F a výtažky šalvěje. Strčíte dovnitř prst. Chvilku s ním kroutíme a je hotovo. Rychlé, praktické a téměř bezbolestné. Myslím, že kdo trpí na záděrky jako já bude spokojen.

Oboustranný pilník(Essence) je sice na gelové nehty, ale to vůbec nevadí. Aspoň pořádně piluje(tmavší strana). Tou světlejší lehce přebrousím celý nehet (zbavím se zbytku laku, nečistot, podkladový lak lépe drží). 

Fialovou špachtlí, jak říkám já:0) používám na kůžičku. Nůžky na vyčištění nehtu.

Jako podkladový lak používám od Essence obzvlášť silný zpevňovač. Je naprosto bezvadný a opravdu nehty zpevní. 

Dále dám dvě vrstvy barevného laku. Chvilku počkám, než zaschne. Po té nanesu dvě vrstvy(Essence) rychleschnoucího krycího laku, který dodává vzhled gelových nehtů. Nevím, jak jsem bez něj mohla žít. S ním vydrží nehty v celé své krase i týden. A ještě déle, když je budete udržovat krátké. 

Pokud jsem někde přetáhla použiji tužkový korektor(Essence).

Jako poslední to chce péči o kůžičku a okolí. Pure Fiji znáte z LadyBoxu. Sice je to tělové máslo, ale na tohle je perfektní. Příjemně voní, hydratuje, rychle se vstřebává.

Díky těmto pár věcem mám nehty krásné, dlouhé, pevné a lesklé. Většinou, když se mě někdo zeptá co na to používám, tak mi pak nevěří:0) 

Co používáte na vaše nehtíky vy? Máte typy nebo rady na zlepšení?  

1 komentář:

  1. taky by mě zajímalo nehty "před a po" :-)
    lakování mě taky moc baví:-)

    to kopýtko na nehtovou kůžičku používám taky, přijde mi nejlepší:-)

    jinak za mě odlakovač, kopýtko na nehtovou kůžičku, kleštičky na nehty, podkladový, barevný a svrchní lesklý lak:-)

    OdpovědětVymazat