úterý 2. října 2012

Color Club-ALL THAT RAZZ

Další kousek z Ladyboxu. Jak jsem psala v předchozím článku nehty si lakuji neustále a pořád:0)

No neonově, křikavě růžová není nic pro mě, ale proč to nezkusit? 



Musím říct, že se mi mini balení líbí. Líbí se mi barva.Se štětečkem se mi manipulovalo velmi dobře. Lak se nanášel skoro sám. Dobře a celkem rychle zaschnul. 



Po nanesení druhé vrstvy jsem se zděsila co to mám na nehtech :0)
Neonová až moc neonová a růžová a moc růžová.
Bylo mi líto ho hned odlakovat a proto jsem přidala lak se třpytky Essence 04 Carrie. Čím dál lepší že? 






Nemohu říct jak dlouho na nehtech vydrží. Co používám Essence rychleschnoucí krycí lak, tak všechny mají vydrž týden a déle.




Co říkáte na tu zářivou barvičku? Jaké máte radši barvy-křiklavé, tmavé, pastelové, třpytivé? 

Žádné komentáře:

Okomentovat