sobota 28. července 2012

Diamond

  Než vznikne překrásný diamant, který všichni známe musí se brousit. A proto je broušení diamantů umění i věda tom, jak vytvořit drahokam z hrubého diamantu.  Broušení diamantů popisuje způsob jakým byl hrubý kámen vybroušen a vyleštěn do své finální podoby (z http://cs.wikipedia.org/wiki/Diamant).


  A proč to sem vlastně píšu? Protože to nejlépe vystihuje jeden televizní pořad. Tento pořad je ukázkou toho, jakou má sílu make-up. (Po shlédnutí pár dílů pochopíte o čem jsem se zmiňovala v prvním odstavci.)
Bohužel se mi nepodařilo sehnat titulky. Přesto i jen koukat na tu proměnu před a po užití make-up stojí za to.


Zahalená tvář
  Touto soutěží nás provází dva moderátoři. Ti na podium pozvou dvě dívky se zahalenou tváří v doprovodu rodiny nebo přátel. Nejdříve ukážou na velké obrazovce za nimi fotky krásných, upravených, sladkých, sexy..........dívek. V  zápětí ovšem dívky odhalí své pravé já. To bývá většinou úplně jiné a odpudivé.
Jsou oblečeny do strašného pyžama. Bez make-up, rozcuchané a s natáčkami ve vlasech.(Kdo po ránu vypadá hezky že?) A porotci, kteří hodnotí se vždy tváří tak udiveně a naprosto nevěřícně, že propuknu v smích. Na druhou stranu je mi líto těch dívek, kteří se takhle musí ukázat. Samozřejmě porotci a lidi v hledišti to vetšinou komentují....Po té se dívky odeberou do zákulisí, kde se převléknou do krásných šatu. Upraví si vlasy. Nalíčí si půl obličeje. Pak se vrátí na podium ke stolkům se zahalenou tváří. Moderátoři odkryjí půlky -namalovaná-nenamalovaná- a opět udivení porotci.(Já se jim vůbec nedivím. Někdy jsou ty rozdíly naprosto šílené.) Tváře si odhalí a začnou si líčiti druhou půlku obličeje. Mezi tím se moderátoři vyptávají a vyptávají...Posledním úkolem je zapozovat. To je dost šílené. Uvidíte sami. Porotci vyberou jednu, které se proměna povedla nejvíce. Ta vyhraje peníze. Ještě k těm dívkám. Většinou se věk pohybuje od 18 do 45. Možná by jsem měla psát ženy, ale prostě na ten věk nevypadají......


Doporučuji shlédnout. Už jsem to viděla několikrát a nepřestávám žasnout nad proměnami.


http://www.youtube.com/playlist?list=PLEAB8821476599992&feature=plcp  na tomto odkaze 9 videi
                                                                                                              1

 2

další videa












1

2

1

2


Tak co na to říkáte?

4 komentáře:

  1. jó tohle je super:D nějaký videa už sem viděla..ty japonky to mají vychytaný-už vím proč jsou vždycky tak krásný:Dhaha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně. Pokaždé když na to koukám nepřestávám žasnout:0)
      Ještě máme co dohánět XD

      Vymazat
  2. viděla jsem jeden díl a nestačila jsem se divit. překvapivě mě na to upozornil přítel:D

    OdpovědětVymazat