pondělí 7. listopadu 2011

Můj TANGLE TEEZER

Za normálních okolností by jsem tomu, taky nevěřila, ale i zázraky se dějí.

Moje kudrnatá hříva po umytí a při rozčesávání neustále protestovala a lámala jeden hřeben za druhým, i když na sobě měla tuny kondicionéru, bylo to k ničemu. Když už jsem zlomila svůj poslední oblíbený hřeben, bylo rozhodnuto. Po přečtení mnoha recenzí jsem začala hledat. Oficiální stránka http://tangleteezer.salonpro.cz/ .

Co je vlastně Tangle teezer: Dokonalý hřeben/kartáč padnoucí do ruky s flexibilními štětinkami, které jak kloužou po vlasech odstraňují uzlíky a zacuchaná místa.Tím se minimalizuje poškození vlasů. Je použitelný na všechny typy vlasů.

Za klasický je cena u nás přibližně 360Kč+ poštovné

Tangle Teezer - Pearl Blue - perleťově modrý originální kartáčTangle Teezer - Tangerine Scream Original - oranžový originální kartáčTangle Teezer - Pink Original - růžový originální kartáčTangle Teezer - Purple Original - fialový originální kartáč se třpytkamiTangle Teezer - Black Original - černý originální kartáčTangle Teezer - Oyster Green Original - perleťově zelený originální kartáč

Za kompaktní kolem 430Kč+poštovné

Tangle Teezer - Black Compact - černý kompaktní kartáčTangle Teezer - Black & Gold Compact - černo-zlatý kompaktní kartáčTangle Teezer - Black & Pink Compact - černo-růžový kompaktní kartáč

Za květináč kolem 470Kč+poštovné
Tangle Teezer - Flower Pink & Blue - růžový kartáč v modrém květináčkuTangle Teezer - Flower Pink - růžový kartáč v růžovém květináčku

Nicméně mi to přišlo hodně, když nevím do čeho jdu. Porozhlédla, jsem se tedy v zahraničí.
Na stránkách http://www.lookfantastic.com/brands/tangle-teezer.list (barvy se střídají) stojí klasický 9,99 liber, kompaktní 11,99 liber + poštovné po celém světě zdarma. Kdo je šikovný, ohlídá si kurzy a cena může vyjít v přepočtu na naše ještě lépe.

Já si objednala klasický modrý a je naprosto úžasný. Myslím to naprosto vážně. Používám ho víc jak měsíc. Během chvilky mám vlasy krásně rozčesané. Žádné tahání, cuchání, škrábání nebo kartáč obalený vlasy. Nevím jak to dělá, ale dělá to dobře. Manipulace je velmi snadná a krásně padne do ruky. Všem doporučuji




Žádné komentáře:

Okomentovat