úterý 22. listopadu 2011

Lush-Curly Wurly

Co se píše na obalu?

Tento výživný vanilkovo-kokosový šampon je zcela bez konzervačních látek. Bez problému zkrotí vaše cuchající se kudrnaté vlasy, mdlým vlasům bez života dodá zářivý lesk. Užívejte si zázračnou proměnu rozbouřených vln vašich vlasů na měkké a poddajné, plné lesku!


Vanilka a kokos je cítit. Zvláštní vůně. Konzistence je taková lepivá(mazavá). Dobře pění (napodruhé). V kelímku se nachází i kousky kokosu(to jako vážně). Což je docela problém. Vymývá se docela dlouho. Po umytí vlasy voní, sem tam je kousek kokosu. Nevím jak u vás, ale já mám po použití strašně zacuchané a suché vlasy.Už si ho víckrát nepořídím. 

6 komentářů:

  1. Ano ano, tak to mám i já. Naštěstí jsem měla jen vzoreček, takže jsem tolik nelitovala. Špatně se mi nanášel, ani moc nepěnil a vůbec jsem z něj byla zklamaná.. Od Lush jsou určitě lepší :)

    http://zuzizuzana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za komentář:0)
    Také jsem byla zklamaná. Půlka kelímku letěla do koše....

    OdpovědětVymazat
  3. mmm dekuji za clanek, tak tohle me nejak nelaka:(
    to sis koupila cele baleni...?

    OdpovědětVymazat
  4. Color Beam: ano, riskla jsem to a pak si za to nadávala XD

    OdpovědětVymazat
  5. ty jo.. tak to teda muselo byt zklamani, predpokladam, ze to zase tak levne nebylo (o cenach lush mam pouze orientacni povedomi).
    jako jak jsi to tam psala, o tom kokosu, to je fakt ulet. asi na dodani objemu :DD "a objem doda nas inovaticvni system kokosovych vlaken" :D

    OdpovědětVymazat
  6. no já osobně s Lush nemam problém, ale šampon jsem ještě nezkoušela.
    thestyleartbyzlata.blogspot.com

    OdpovědětVymazat