úterý 4. září 2012

Řasenka Dermacol-Imperial long lash

Jak jsem už psala miluji plastové kartáčky. Podle mě krásně oddělí řasy a i prodlouží. I přes to, že jsem si už našla svoje favoritky (recenze brzy) tak i tato mi nesměla uniknout.


Podle stránek http://www.dermacol.cz/dekorativni-kosmetika/oci/rasenky/imperial-long-lash-mascara-10448 Dermacolu by měla řasenka:

 Okamžitě prodloužit řasy až o 180 % s efektem umělých řas. High-tech plastový kartáček tvarovaný do spirály díky speciálnímu uspořádání a různé velikosti zoubků nanese na řasy optimální množství hmoty, perfektně je vykreslí a oddělí jednu od druhé. Pár tahy řasy získají během několika sekund senzační délku, plnost a dokonalý tvar. Krémová textura řasy hydratuje a díky filmotvorným složkám odolá vlhkosti, nerozmazává se, nevytváří žmolky a neopadává. Řasenka okamžitě prodlouží řasy o 180 % a dodá jim působivý efekt umělých řas.


Obal řasenky je docela pěkný. Plastový kartáček je opravdu do spirály a je ohebný. Ani při třech vrstvách nežmolkovatí a neobtiskne se. Vydrží celý den. Večer si občas všimnu, že malinko opadavá. Řasy prodlouží a docela pěkně rozdělí. Celkem dobře se odličuje.

Čekala jsem od této řasenky méně a tak mě mile překvapila. Přesto je škoda, že řasy více neoddělí. Vrátím se ke své oblíbené a tuhle si za čas možná koupím znovu.





Máte ji už vyzkoušenou? Zaujala Vás a  pořídíte si ji?

Žádné komentáře:

Okomentovat