čtvrtek 31. května 2012

Kutnohorské Rockování - 2.6.2012

                                                 Ráda bych Vás pozvala na 2. ročník Kutnohorského Rockování.

2.6.2012



Kdo už na této akci byl minulý rok, jistě si vzpomíná, že se konala ve vlašském dvoře. Letos se špatně domluvili a akce se koná u zimního stadionu (Pobřežní 194, Kutná Hora Karlov). Začátek hlavního prgramu je v 15:30 hod. Určitě si nenechte ujít.

Už se nemůžu dočkat. Kdopak dorazí?

UPDATE:


Festival proběhl. Vůbec nechápu proč přišlo tak málo lidí zvlášť, když se počasí vyvedlo. Dorazila jsem s přítelem tak kolem 17:00 hod. a zabrala strategickou pozici na focení i u stánku na občerstvení. Kuřecí steak byl naprosto mňamózní  nemluvě o palačinkách. 








Jako první vystoupil Petr Kutheil se svojí kapelou Votchi. 





















Marcela Březinová





Vlasta Horváth





Petr Kolář






Před jednou písničkou vtipkoval s fanouškem (který jedl párek v rohlíku), jak je má strašně rád a že by si taky jeden dal. Jestli mu dá kousnout. Následovala písnička během které sešel z pódia stále zpívající a kráčející mezi davem k fanouškovi s párkem. No já  dostala záchvat smíchu, protože všichni koukali stále na pódium XD XD XD. Ukousl si kousek a to už ho spatřili i ostatní. Vydal se ke stánku s občerstvením (prošel kolem mě) a šel si pro pivo. Pak se vrátil mezi nás. Lidé vytvořili kolem něj kroužek a zpívali. Periferně jsem spatřila jak najednou vyplul Vlasta Horváth a z kraje vše se smíchem pozoroval. No to už jsem se smála na celé kolo. Později se vrátil na pódium a i s přídavkem se s námi rozloučil. Akci jsem si náramně užila........

1 komentář: